tirsdag den 9. august 2011

Mit første indlæg :)

Hej dette er min aller første blog, så det er meget nyt for mig. Jeg har valgt at oprette en blog, fordi jeg elsker mode (dvs. alt fra tøj til bolig indretning) og dette er jo den perfekte måde at dele min passion sammen med andre mennesker. Jeg har også valgt at oprette en blog pga. jeg er blevet inspireret af en veninde der skriver nogle gode blogs (tjek hendes blog http://ellent.blogspot.com/ )Jeg er hvad man kalder afhængig, jeg er nemlig afhængig af tøj,sko,smykker, tasker, tv-serier, bøger osv. Derfor kunne det være fedt at dele alle mine interesser med jer!

I dag har jeg haft besøg af min mor og lillesøster, dette resulterede i en ny kjole fra H&M til 179 kr.

1 kommentar:

  1. Hey smukke Rikke! :) Det ville da ikke skade hvis smed et link på hende der din søde veninde ;) hahaha...

    SvarSlet