fredag den 19. august 2011

Uge 33


Dette har været min sidste uge af sommerferien. På mandag begynder jeg på seminariet igen :) Igår torsdag havde jeg en hygge dag med en af mine veninder Mette. Mette har jeg lært at kende igennem min uddannelse, vi går i den samme klasse og bor ca. 30 meter fra hinanden. Her er lige et billede af hende

Igår brugte vi dagen på at gå på cafebesøg(nachos og hindbærsodavand), afslapning og shopping.. jeg fandt en lyserød strik med glitter i fra H&M og et par store guldøreringe også fra H&M og en lyserød neglelak fra Rimmel.

Her er lige et billede hvor jeg har strikken og øreringene på

I aften skal jeg til indflytterfest ved en anden pige fra min klasse, det glæder jeg mig til, især fordi det er længe siden jeg har set de fleste af dem der kommer til festen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar